...آه























دنیای دیوانه ی دیوانه....

گم شدن در گم شدن دین من است...نیستی در هست آیین من است....:)

میخوام یه مدت از همه ی همه ی همه دور باشم.....

تا حالا هر وقت همچین تصمیمی گرفتم،توش شکست خوردم.....

....کلا از آدمای اطرافم(و آدمایی که تا الان شناختم)کسی نیست که بفهمه چی شدم.

گم شدم.

یه چند روزه خیلیا رو اذیت کردم....

و فک نکنم این،من باشم....

شایدم خودمم....

نمیدونم....

کاش میشد آدم یه وقتایی مسئولیت کاراشو فقط و فقط خودش تحمل کنه.

کاش میشد یه وقتایی بمیرم.

کاش میشد حتی یه وقتایی مست کنم که یادم بره کی شدم....

هه

وقتی بزرگ شدم دوس دارم برا یه بارم که شده مست کنم ببینم چی میشه!!!!

بگذریم

داشتم میگفتم.

کاش ساعت برنارد رو داشتم....

و کاش...

خودکشی گناه نبود....

....از کجا معلوم آیندم از این بدتر نشه.....

آه....

خدایا....چقد دورم!

انقد دورم ازت که دیده نمیشی!

چقد خسته ام!

....هه

ساعتا خوابن....

ولی...

کیه که بفهمه!:)

 

 

 

!!!  WHAT   THE   SHOTGUN   LIFE

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 23 مرداد 1393برچسب:,ساعت 13:38 توسط زینب| |

قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت